digiamo logo bile

Dvakrát více poptávek a snížení ceny za poptávku v B2B

Překladatelská agentura Didacticus na nás měla jeden hlavní požadavek pro spolupráci v oblasti PPC: “Přiveďte nám více relevantních poptávek při udržení ceny za poptávku.” Tento požadavek se nám podařilo nejen naplnit (a navýšit poptávky na překladatelské služby o 100 %), ale navíc jsme snížili i cenu za průměrnou poptávku. To vše díky vypilovaným PPC strategiím v Google Ads. 


Didacticus

Překladatelská agentura Didacticus je na trhu již od roku 2003 a zaměřuje se především na kvalitní a vysoce odborné překladatelské a tlumočnické služby. Mezi jejich klienty patří světoznámé firmy jako například Dr. Oetker, Linde Pohony, Mladá fronta a další.

Didacticus má na webu jsou poptávkové formuláře, kam návštěvníci vyplní své požadavky na překlad a zástupci agentury pak následně zakázku rovnou naceňují.


didacticus.cz

Shrnutí spolupráce 

  • Dlouhodobé zajišťování komplexních online marketingových služeb 
  • Začátek zvýšených investic do PPC: duben 2021 
  • Poptávky z PPC po zvýšení investic: dvojnásobný nárůst 
  • Cena za 1 poptávku: snížení o 20 %
  • Kvalita poptávek dle hodnocení klienta: Stejná 

Základem byla práce s daty

PPC kampaně spravujeme pro Didacticus už dlouho. Díky tomu máme dostatek dat z minulosti, která máme ověřené. Konverze měříme strukturovaně a ověřujeme, že odpovídají skutečnosti. Několikrát jsme prováděli experimenty s nastavením kampaní na CPA nebo ROAS strategie. Tentokrát experimenty vyšly lépe než stávající strategie, nakonec jsme je tedy implementovali do celého účtu. A vyplatilo se to.  

Komplexní práce s daty je to, díky čemu jsme klientovi více poptávek.


Nastavení správné strategie a experimentování

Didacticus má na webu poptávkové formuláře, kam návštěvníci vyplní své požadavky na překlad a zástupci agentury pak zakázku následně rovnou naceňují.


wireframe vs reality

Dvojnásobný nárůst poptávek a 20% snížení ceny za poptávku 

Zvýšení rozpočtu a změna strategie kampaní zvýšila počet odeslaných poptávek o 100 %. Zvýšení rozpočtu však nakonec bylo mnohem menší, protože se nám navíc podařilo při zvýšených investicích snížit cenu za jednu poptávku o 20 %. 


Chtěli byste také zefektivnit vaše PPC kampaně – mít tak více poptávek a vyšší tržby?

Podívejte se na možnosti spolupráce, nebo nám rovnou napište. 


Chtěli byste s námi probrat možnosti spolupráce?

Rádi vám poradíme a navrhneme možnou strategii
Spojte se s námi
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram