Překladatelská agentura Didacticus na nás měla jeden hlavní požadavek pro spolupráci v oblasti PPC: “Přiveďte nám více relevantních poptávek při udržení ceny za poptávku.” Tento požadavek se nám podařilo nejen naplnit (a navýšit poptávky na překladatelské služby o 100 %), ale navíc jsme snížili i cenu za průměrnou poptávku. To vše díky vypilovaným PPC strategiím v Google Ads.
Překladatelská agentura Didacticus je na trhu již od roku 2003 a zaměřuje se především na kvalitní a vysoce odborné překladatelské a tlumočnické služby. Mezi jejich klienty patří světoznámé firmy jako například Dr. Oetker, Linde Pohony, Mladá fronta a další.
Didacticus má na webu jsou poptávkové formuláře, kam návštěvníci vyplní své požadavky na překlad a zástupci agentury pak následně zakázku rovnou naceňují.
PPC kampaně spravujeme pro Didacticus už dlouho. Díky tomu máme dostatek dat z minulosti, která máme ověřené. Konverze měříme strukturovaně a ověřujeme, že odpovídají skutečnosti. Několikrát jsme prováděli experimenty s nastavením kampaní na CPA nebo ROAS strategie. Tentokrát experimenty vyšly lépe než stávající strategie, nakonec jsme je tedy implementovali do celého účtu. A vyplatilo se to.
Komplexní práce s daty je to, díky čemu jsme klientovi více poptávek.
Didacticus má na webu poptávkové formuláře, kam návštěvníci vyplní své požadavky na překlad a zástupci agentury pak zakázku následně rovnou naceňují.
Zvýšení rozpočtu a změna strategie kampaní zvýšila počet odeslaných poptávek o 100 %. Zvýšení rozpočtu však nakonec bylo mnohem menší, protože se nám navíc podařilo při zvýšených investicích snížit cenu za jednu poptávku o 20 %.
Podívejte se na možnosti spolupráce, nebo nám rovnou napište.
Přesný online návod na to, jak uspět v SEO tak, abyste získali více zákazníků.
V našem e-booku najdete potřebné informace a postupy, díky kterým budete schopni pochopit, co je třeba udělat.