digiamo logo bile

PPC tak, aby byla návratnost investic co nejvyšší

PPC (pay-per-click) reklamy mají velkou výhodu v tom, že za ně platíte pouze tehdy, pokud na ně někdo klikne – máte tak své výdaje plně pod kontrolou. Navíc díky přesnému cílení se proklikávají pouze relevantní návštěvníci, a existuje tak větší šance, že u vás nakoupí.


Spojte se s námi

Proč investovat do PPC?

Jen málokterý marketingový kanál vám poskytne takové možnosti cílení jako PPC reklamy. Využijte k cílení demografické údaje, lokalitu uživatele, jeho zájmy a záměry ke koupi či klíčová slova, u kterých se má vaše reklama zobrazit.

Věděli jste, že…
Dle výzkumu Unbounce existuje u 50% lidí, kteří na stránky přijdou z PPC reklamy, větší pravděpodobnost, že provedou nákup, než u těch, kteří přijdou z přirozeného vyhledávání?
Dle Clutch.co klikne 33 % lidí ve vyhledávání na placenou reklamu, protože přímo odpovídá na jejich vyhledávací dotaz?
U pay-per-click reklam vždy víte, kolik přesně proinvestujete a co přesně vám to přinese. Oproti SEO tak máte výhodu v přesném zacílení a dobré měřitelnosti výsledků. Hned tak vidíte, které kampaně jsou pro vás ziskové a které naopak ztrátové.
google logo
minerální makeup
digiamo Anabelle minerals PPC

Jak zajistíme návratnost PPC kampaní?

Jednoduše řečeno kvalitní strategií a starou dobrou optimalizací kampaní – vše budeme měřit, vyhodnocovat, a na základě toho kampaně dále optimalizovat.

Detailní poznání vašeho podnikání

Na začátku spolupráce se seznámíme co nejblíže s vaším podnikáním, cílovou skupinou a cíli spolupráce. Vydefinujeme si také, jakými metrikami budeme výsledky měřit.
#seznámení

Strategie zaměřená na cílové skupiny

Vytvoříme si zákaznické segmenty, vybereme vhodnou prodejní zprávu pro potenciální zákazníky. Zvolíme také vhodné kanály propagace, a na základě toho vše naplánujeme.
#strategie

Pravidelná optimalizace a testování 

Kampaně spustíme a zajistíme přesné měření. Následně kampaně pravidelně vyhodnocujeme a na základě toho je optimalizujeme. Pouštíme se také do AB testování i testování nových strategií.
#optimalizace

Založeno na datech a přehledném reportingu

Hned po spuštění kampaní vytvoříme přehledné a automaticky aktualizované reporty v Google Data Studiu. Vše také pravidelně komunikujeme a rádi veškeré detaily vysvětlíme.
#reporting

Co v rámci PPC nabízíme?

#komplexní balíček

Komplexní PPC servis

Nechte veškerou starost o PPC kampaně na nás. Zefektivníme je a budou pod naší stálou a pravidelnou kontrolou. Zároveň kampaně budeme upravovat tak, aby návratnost vašich investic byla co nejvyšší.
Spojte se s námi
V rámci dlouhodobé spolupráce budeme pracovat na následujícím:
  • Tvorba strategie a plánů PPC kampaní a jejich případná úprava 
  • Založení Google Ads, Facebook Ads, Instagramu, LinkedInu, Skliku a dalších 
  • Propojení reklamních systémů s Google Analytics 
  • Vyhodnocování kampaní a jejich optimalizace
  • Pravidelná komunikace s klientem o výsledcích a dalších plánech
  • Práce nejen v rámci samotných kampaní, ale také návrhy na úpravu webu nebo jiných navazujících marketingových kanálů
  • Nové náměty na zlepšení či jiné formy propagace
  • Sledování a reportování statistik přehledně a jednoduše pomocí Google Data Studiu 
Spojte se s námi
oblíbená volba

PPC Strater Pack - 3měsíční zkušební období

Chceme vás o svých kvalitách přesvědčit. A jedna z cest, jak toho docílit, je oblíbená 3měsíční testovací doba.

Dejte nám 3 měsíce, kdy budeme vaše kampaně dennodenně sledovat a optimalizovat. Po třech měsících spolu vše vyhodnotíme a vy se budete moci rozhodnout, zda se vám spolupráce s námi líbí a především vyplatí.
Spojte se s námi

PPC audit

V případě, že již PPC kampaně využíváte, podíváme se na jejich výkon a efektivitu. Vaše kampaně projdou naším bedlivým okem. Po auditu budete vědět, co je třeba upravit a kde jsou ve vašem reklamním účtu slabiny.

PPC strategie

Vytvoříme strategii na míru vašemu podnikání – zvolíme vhodné kanály, vybereme vhodnou prodejní zprávu pro danou cílovou skupinu a vytvoříme si zákaznické segmenty. To vše je doplněno o akční plán, díky kterému bude jasné, jak se bude v následujícím období postupovat.

Tvorba a nastavení PPC kampaní

Pokud s PPC začínáte, zajistíme vám hladký start. Založíme vám veškeré reklamní účty, správně nastavíme měření a spustíme první kampaně.

Správa PPC kampaní

V rámci správy kampaně spustíme a zajistíme přesné měření. Následně kampaně pravidelně vyhodnocujeme, a na základě toho optimalizujeme. Součástí je také například AB testování a testování nových strategií.

Propagace na sociálních sítích

V rámci PPC služeb nabízíme také propagaci na sociálních sítích. Vytvoříme kampaně na Facebooku, Instagramu, LinkedInu, YouTube i Tiktoku – vše podle vašich konkrétních potřeb a požadavků.

Proč si vybrat na PPC právě nás?

Dlouhodobá strategie i flexibilita

Dáváme si záležet na tom, aby PPC reklamy dobře zapadly do vašeho marketingového mixu, stěžejní je tak pro nás skvělá strategie. Zároveň jsme ale flexibilní a přizpůsobujeme se změnám a trendům. 

Neřešíme pouze správu PPC účtů

Online marketing řešíme komplexně. V rámci spolupráce řešíme prodejnost webu a také vám pomůžeme v jiných oblastech online marketingu (SEO, analytika, sociální sítě a další).

1500 Kč pro nové klienty

V případě, že budete poprvé začínat s Google Ads kampaní u nás, zařídíme Vám 1500 Kč kreditu do začátku zdarma. A to se vyplatí ????

Přehledný report 24/7

Samozřejmostí je u nás přehledný a plně automatizovaný report v Looker Studiu, díky kterému máte přehled o svých investicích. Výsledky s vámi otevřeně a pravidelně procházíme.

Kde budou vaše reklamy vidět?

google ads
instagram logo
linkedin logo
heureka logo
tiktok logo
zbozi cz logo
twitter logo svg

Často kladené dotazy

Vždy přistupujeme ke klientům individuálně a navrhneme kampaně s ohledem na vaše finanční možnosti. Výhodou PPC je jednotlivé rozdělení kampaně do částí, které je možné spouštět postupně, až když si na sebe vydělají.


Ano, i v tomto případě pro Vás může být PPC reklama vhodný propagační kanál? I na webech, které nejsou e-shopy, se dají vyhodnocovat konverze, které si s vámi určíme. Mohou to být například odeslané poptávky, přečtené odborné články, odběr newsletteru, či zapsání do kurzu. PPC se dá také použít pro čistý branding nebo jako podpora aktivity na sociálních sítích.   

Máme dlouholeté zkušenosti s kampaněmi pro B2B weby a víme, že jsou přínosné i pro takovéto klienty.


Jak spolupráci hodnotí klienti?

Přečtěte si, co si o naší práci a přístupu myslí samotní zákazníci.
google
Digiamo na Google
5,0
21 recenzí Google

Případové studie - jak jsme pomohli našim klientům

Přesvědčte se na vlastní oči, že námi spravované kampaně vydělávají. 

Poznejte náš PPC tým

Náš DIGI tým se skládá z ostřílených PPC specialistů (8+ let zkušeností). Ti mají navíc k ruce kolegy z dalších oborů, takže se o vše kompletně postaráme – ať už jde o vyhodnocování dat, nebo krásné landing pages.

Chcete opravdu výdělečné PPC kampaně?

Naše PPC agentura se o to postará. Rádi vám nezávazně poradíme a navrhneme možnou strategii.
Spojte se s námi
Martin Havlín
Jednatel společnosti Digiamo

Chtěli byste s námi probrat možnosti spolupráce?

Rádi vám poradíme a navrhneme možnou strategii
Spojte se s námi
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram