Select Page

Naše PPC služby

PPC kampaně mají velkou výhodu v tom, že se dají přesně zacílit, flexibilně měnit a platíte za ně pouze ve chvíli, kdy na reklamu uživatel internetu klikne. Tím máte výdaje plně pod kontrolou.

PPC je třeba pravidelně optimalizovat, proto nejčastěji spolupracujeme na měsíční bázi.

Měsíční správa PPC kampaní

Nechte veškerou starost o PPC kampaně v Google Ads i Skliku na nás. My je zefektivníme a každý měsíc je budeme bedlivě sledovat a neustále upravovat tak, aby návratnost vašich investic byla co nejvyšší.

Postaráme se i o vaše PPCčka na Facebooku či Linkedinu.

Jak to probíhá

  1. Určíme si cíle PPC kampaní
  2. Stanovíme si rozpočty
  3. Založíme kampaně či upravíme ty stávající
  4. Pravidelně kampaně optimalizujeme a reportujeme výsledky

Kolik to stojí

Cena se odvíjí od počtu klíčových slov a reklamních sestav v kampani.
Měsíční správa stojí například 3 000 – 5 000 Kč pro kampaň s 1000 klíčovými slovy.

Založení a jednorázové analýzy PPC

Založení PPC

Samotné založení PPC kampaní je pro jejich efektivitu snad to nejdůležitější. My se o vše postaráme tak, aby hierarchie a nastavení reklam měly ten správný předpoklad pro co největší návratnost vašich peněz.

Co založení PPC obsahuje:

N

Seznam klíčových slov relevantních k vašemu webu

N

Vytvoření struktury kampaní

N

Rozložení rozpočtu kampaní a nastavení cen reklam

N

Vytvoření reklam včetně jejich rozšíření

Kolik to stojí

Cena se stanovuje individuálně. Založení kampaní stojí například 10 000 Kč pro kampaň s 1000 klíčovými slovy.

Audit PPC

Vaše PPC kampaně projdou naším bedlivým okem. Po takovém auditu budete vědět, co je třeba upravit tak, aby vaše kampaně byly co nejefektivnější.

Audit PPC zahrnuje kontrolu:

N

Klíčových slov

N

Struktury kampaní

N

Nastavení kampaní

N

Rozložení rozpočtu

N

Reklam

Kolik to stojí

Cena se stanovuje individuálně. Audit PPC kampaně s 1000 klíčovými slovy stojí 7 500 Kč.

POJĎTE DO TOHo 

Začněme na tom pracovat společně už dnes!

 

©Digiamo 2019