PPC tak, aby návratnost investic byla co nejvyšší
PPC kampaně mají velkou výhodu v tom, že se dají přesně zacílit, flexibilně měnit a platíte za ně pouze ve chvíli, kdy na reklamu uživatel internetu klikne. Tím máte výdaje plně pod kontrolou.
Buďte ve správnou chvíli na správném místě a přivádějte zákazníky na váš web
Nejprve si stanovíme cíle a klíčové metriky, které budeme sledovat. Reklamní kampaně pak založíme nebo zanalyzujeme ty stávající a uděláme první úpravy. Do 3 měsíců najdeme optimální strategii a budeme se o váš účet dále pravidelně starat.
Reklamy ve vyhledávání
Přivádějte na své stránky uživatele, kteří mají opravdový zájem o vaše produkty či služby a doveďte je až k nákupu či objednávce.
Produktové kampaně
Ukažte lidem konkrétní produkty s cenou a přesvědčte je k nákupu. V současnosti jde o nejvíce konverzní kanál v rámci PPC.
Display kampaně
Budujte pomocí bannerů povědomí o své značce a směrujte zákazníky právě k vám. Pomocí remarketingu pak návštěvníky vašeho webu přivádějte zpět.
Videoreklamy
Video je v dnešní době sdělovacím prostředkem číslo 1. Oslovte prostřednictvím něj vaše zákazníky a budujte svůj brand.
Se zákazníky spolupracujeme na reklamách PPC následovně:
PPC kampaně spravujeme na různých platformách
Google Ads
Sklik
Heureka
Zboží.cz
Facebook Ads a LinkedIn
→ v rámci reklamy na sociálních sítích
Proč si vybrat na správu PPC reklam nás
Jsme malá agentura (spíše tým) a máme přesně takový počet klientů, abychom se mohli všem účtům naplno věnovat. O vaše kampaně se tak bude plně a pravidelně starat naše PPC specialistka, která bude vše bedlivě sledovat.
Každý měsíc od nás dostanete report s ukazateli, které si spolu stanovíme sledovat. Reporty jsou interaktivní, můžete v nich filtrovat jednotlivé kampaně či období.
Pracujeme s vámi ne pro vás a zakládáme si na transparentnosti. Komunikujeme napřímo, účty jsou výhradně ve vašem vlastnictví a veškerá data i kampaně vám zůstanou i v případě ukončení spolupráce.
A máme pro vás 1 500 Kč navíc ke kreditu – platí pro nové klienty v případě nově založených Google Ads účtů.
Jak to všechno probíhá
1. Budeme si povídat
Na začátku se toho od vás potřebujeme dozvědět co nejvíce. Jaké jsou vaše cíle, jací jsou vaši zákazníci apod. Můžeme se setkat osobně nebo vše vyřešit formou dotazníku.
2. Analýza konkurence
Potřebujeme poznat vaši konkurenci. A to podrobně. Co nabízejí, v čem se od nich lišíte, na jaká klíčová slova a kde se zobrazují a jaké mají reklamy. To vše nám pomůže nastavit správnou strategii.
3. Analýza klíčových slov a PPC kampaní
Projdeme historii vašich PPC účtů a Google Analytics a zanalyzujeme jejich vývoj. Koukneme na vaše klíčová slova, popřípadě je upravíme.
4. Tvorba a úprava kampaní
Na základě všech dostupných zdrojů si spolu domluvíme strategii, která povede k ziskům. Dle této strategie pak vytvoříme nebo upravíme kampaně.
5. Správa a optimalizace
Jak budou kampaně nabírat data, budeme na základě nich PPC reklamy optimalizovat tak, aby fungovaly co nejefektivněji.
1. Budeme si povídat
Na začátku se toho od vás potřebujeme dozvědět co nejvíce. Jaké jsou vaše cíle, jací jsou vaši zákazníci apod. Můžeme se setkat osobně nebo vše vyřešit formou dotazníku.
2. Analýza konkurence
Potřebujeme poznat vaši konkurenci. A to podrobně. Co nabízejí, v čem se od nich lišíte, na jaká klíčová slova a kde se zobrazují a jaké mají reklamy. To vše nám pomůže nastavit správnou strategii.
3. Analýza klíčových slov a PPC kampaní
Projdeme historii vašich PPC účtů a Google Analytics a zanalyzujeme jejich vývoj. Koukneme na vaše klíčová slova, popřípadě je upravíme.
4. Tvorba a úprava kampaní
Na základě všech dostupných zdrojů si spolu domluvíme strategii, která povede k ziskům. Dle této strategie pak vytvoříme nebo upracvíme kampaně.
5. Správa a optimalizace
Jak budou kampaně nabírat data, budeme na základě nich PPC reklamy optimalizovat tak, aby fungovaly co nejefektivněji
Odměnu chceme pouze ve chvíli, kdy splníme cíle
Už žádné sliby chyby.
Na vaše PPCčka budeme mít dostatek času, a tak si troufáme říct, že je dokážeme posunout. Stanovíme si spolu KPI a vy nám za správu reklam zaplatíte pouze ve chvíli, kdy budou tyto ukazatele dosahovat cílových hodnot.
Co pro vás můžeme udělat
3měsíční testovací období
Chceme vás o svých kvalitách přesvědčit. A jedna z cest, jak toho docílit, je oblíbená 3měsíční testovací doba.
Dejte nám 3 měsíce, kdy budeme vaše kampaně dennodenně sledovat a optimalizovat. Po třech měsících spolu vše vyhodnotíme a vy se budete moci rozhodnout, zda se vám spolupráce s námi líbí a především vyplatí.
Během tohoto období:
Založíme nové PPC kampaně
Pokud již PPC reklamy využíváte, provedeme jejich audit
Nastavíme strategie vedoucí k potřebným výsledkům
Stačí nám 3 měsíce na to, abychom vše otestovali a přesvědčili vás
Vaše PPCčka budeme moc rádi spravovat i dál
Kolik to stojí:
Cena se stanovuje individuálně dle rozsahu kampaní a klíčových slov. Můžeme se domluvit tak, že nám zaplatíte pouze ve chvíli, kdy splníme vaše cíle.
Dlouhodobá správa PPC
Nechte veškerou starost o PPC kampaně na nás. My je zefektivníme a každý měsíc je budeme bedlivě sledovat a neustále upravovat tak, aby návratnost vašich investic byla co nejvyšší.
Co založení PPC obsahuje:
Určíme si cíle PPC kampaní
Stanovíme si rozpočty
Založíme kampaně či upravíme ty stávající
Pravidelně kampaně optimalizujeme a reportujeme výsledky
Kolik to stojí:
Cena se odvíjí od počtu klíčových slov a reklamních sestav v kampaních.
Měsíční správa stojí například 5 000 Kč pro kampaně s 500 až 1000 klíčovými slovy. Platit nám však můžete pouze ve chvíli, kdy dosáhneme výsledků.
Založení PPC
Samotné založení PPC kampaní je pro jejich efektivitu snad to nejdůležitější. My se o vše postaráme tak, aby hierarchie a nastavení reklam měly ten správný předpoklad pro co největší návratnost vašich peněz.
Co založení PPC obsahuje:
Seznam klíčových slov relevantních k vašemu webu
Vytvoření struktury kampaní
Rozložení rozpočtu kampaní a nastavení cen reklam
Vytvoření reklam včetně jejich rozšíření
Kolik to stojí:
Cena se stanovuje individuálně. Založení kampaní stojí například 10 000 Kč pro kampaně s 1000 klíčovými slovy.
Audit PPC
Vaše PPC kampaně projdou naším bedlivým okem. Po takovém auditu budete vědět, co je třeba upravit tak, aby vaše kampaně byly co nejefektivnější.
Audit PPC zahrnuje kontrolu:
Klíčových slov
Struktury kampaní
Nastavení kampaní
Rozložení rozpočtu
Reklam
Kolik to stojí:
Cena se stanovuje individuálně. Audit PPC kampaní s 1000 klíčovými slovy stojí cca 7 500 Kč.