Audit PPC
Audit PPC kampaní je kontrola a analýza PPC reklam, ze které by měly vždy vyjít jasné závěry nejlépe pomocí reportu.
Audit je vhodný pro všechny, kteří již PPCčka využívají, ale z nějakého důvodu si nejsou jistí jejich výsledky.
Ať už z jakýchkoliv důvodů:
PPC reklamy vám spravuje externí agentura či freelancer a vy nemáte moc přehled o tom, zda jsou vlastně výsledky dobré či nikoliv
PPC reklamy si spravujete sami a chtěli byste se dozvědět, jak na tom kampaně jsou.
Jednoduše byste chtěli zjistit, jak zlepšit metriky, které sledujete a kde by se dalo ušetřit (a jestli nevyhazujete zbytečně peníze z okna)
Z každého auditu, který provádíme, vznikne report, který vám zašleme.
A nebojte. Kdybyste něčemu přesně nerozuměli, rádi vám vše vysvětlíme.
Co vše zkontrolujeme:
Strukturu kampaní (zda dává smysl, zda je uzpůsobená hierarchii stránek, klíčovým slovům a reklamám)
Zda máte správně nastavené kampaně (jak si vedou vyhledávací stránky partnerů, jestli máte správně nastaveny strategie nabídek nebo cílení na jazyky)
Jak často probíhá správa kampaní
Na jaká cílíte publika, jaká publika máte z kampaní vyloučena a zda využíváte úpravy nabídek cen na jednotlivá publika
Zda využíváte remarketing a podobné segmenty publik (tzv. Lookalike publika)
Jak probíhá práce s vyhledávacími dotazy a s vylučujícími klíčovými slovy
Na která zařízení cílíte a zda využíváte různé nabídky cen v závislosti na zařízení
Zda nějaké reklamy nevedou na neexistující stránky (404) či na vyprodané produkty
Rozšíření reklam (zda využíváte všechny, které mají smysl)
Relevanci rozšíření o odkazy na podstránky
Klíčová slova (jaké shody klíčových slov využíváte a jestli tyto shody dávají smysl a zda se nezměnil způsob, jakým lidé vyhledávají vaše služby či produkty a pokrýváte tedy všechna klíčová slova)
Míru opuštění webu tzv. Bounce rate (jestli v účtu nemáte důležitá klíčová slova, u kterých by lidé příliš často odcházeli z webu)
Zda probíhá A/B testování reklam
Jestli v rámci obsahové sítě využíváte cílení na témata, klíčová slova nebo URL
Jak Google vaše reklamy hodnotí (tzv. Quality score)
Proč nechat audit PPC na nás:
Dostanete od nás kompletní report s poznámkami a doporučeními, jak případné chyby napravit a co by se dalo v účtu vylepšit
V rámci reportu stanovíme u jednotlivých doporučení priority (abyste nejdříve šahali po tzv. Low hanging fruit)
Celý účet prochází lidé (konkrétně Terka) ne žádná automatika – můžete si být tedy jistí, že vše posoudíme opravdu pečlivě
Rádi s vámi podepíšeme NDA – tzv. Dohodu o mlčenlivosti, abyste měli jistotu, že vaše data zůstanou v bezpečí
Jak to všechno probíhá
Pobavíme se o vašem účtu – kde si nejste jistí či zda máte nějakou oblast, na kterou se máme v auditu zaměřit
Udělíte nám přístup k PPC účtu – bohatě nám stačí pouze pro čtení
Vytvoříme obsáhlý report i s konkrétními doporučeními
Pokud nebudete něčemu úplně rozumět, rádi vám vše vysvětlíme