Audit PPC

Audit PPC kampaní je kontrola a analýza PPC reklam, ze které by měly vždy vyjít jasné závěry nejlépe pomocí reportu.

Audit je vhodný pro všechny, kteří již PPCčka využívají, ale z nějakého důvodu si nejsou jistí jejich výsledky.

Ať už z jakýchkoliv důvodů: 

PPC reklamy vám spravuje externí agentura či freelancer a vy nemáte moc přehled o tom, zda jsou vlastně výsledky dobré či nikoliv 

T

PPC reklamy si spravujete sami a chtěli byste se dozvědět, jak na tom kampaně jsou.

R

Jednoduše byste chtěli zjistit, jak zlepšit metriky, které sledujete a kde by se dalo ušetřit (a jestli nevyhazujete zbytečně peníze z okna) 

Z každého auditu, který provádíme, vznikne report, který vám zašleme.

A nebojte. Kdybyste něčemu přesně nerozuměli, rádi vám vše vysvětlíme. 

Co vše zkontrolujeme: 

N

Strukturu kampaní (zda dává smysl, zda je uzpůsobená hierarchii stránek, klíčovým slovům a reklamám) 

N

Zda máte správně nastavené kampaně (jak si vedou vyhledávací stránky partnerů, jestli máte správně nastaveny strategie nabídek nebo cílení na jazyky) 

N

Jak často probíhá správa kampaní 

N

Na jaká cílíte publika, jaká publika máte z kampaní vyloučena a zda využíváte úpravy nabídek cen na jednotlivá publika 

N

Zda využíváte remarketing a podobné segmenty publik (tzv. Lookalike publika) 

N

Jak probíhá práce s vyhledávacími dotazy a s vylučujícími klíčovými slovy 

N

Na která zařízení cílíte a zda využíváte různé nabídky cen v závislosti na zařízení 

N

Zda nějaké reklamy nevedou na neexistující stránky (404) či na vyprodané produkty 

N

Rozšíření reklam (zda využíváte všechny, které mají smysl) 

N

Relevanci rozšíření o odkazy na podstránky 

N

Klíčová slova (jaké shody klíčových slov využíváte a jestli tyto shody dávají smysl a zda se nezměnil způsob, jakým lidé vyhledávají vaše služby či produkty a pokrýváte tedy všechna klíčová slova) 

N

Míru opuštění webu tzv. Bounce rate (jestli v účtu nemáte důležitá klíčová slova, u kterých by lidé příliš často odcházeli z webu) 

N

Zda probíhá A/B testování reklam 

N

Jestli v rámci obsahové sítě využíváte cílení na témata, klíčová slova nebo URL 

N

Jak Google vaše reklamy hodnotí (tzv. Quality score) 

Zda je účet správně propojen s Google Analytics, Google Merchant Center, Search Console či jinými službami 

Zda využíváte cílení v rámci demografických údajů

Zda využíváte cílení či úpravy ceny za prokliky v rámci lokalit 

Kdy se vaše reklamy zobrazují 

Zda využíváte experimenty a v účtu se dostatečně testují nové možnosti 

Proč nechat audit PPC na nás:

N

Dostanete od nás kompletní report s poznámkami a doporučeními, jak případné chyby napravit a co by se dalo v účtu vylepšit 

N

V rámci reportu stanovíme u jednotlivých doporučení priority (abyste nejdříve šahali po tzv. Low hanging fruit)

N

Celý účet prochází lidé (konkrétně Terka) ne žádná automatika – můžete si být tedy jistí, že vše posoudíme opravdu pečlivě 

N

Rádi s vámi podepíšeme NDA – tzv. Dohodu o mlčenlivosti, abyste měli jistotu, že vaše data zůstanou v bezpečí 

Jak to všechno probíhá

Pobavíme se o vašem účtu – kde si nejste jistí či zda máte nějakou oblast, na kterou se máme v auditu zaměřit 

Udělíte nám přístup k PPC účtu – bohatě nám stačí pouze pro čtení 

Vytvoříme obsáhlý report i s konkrétními doporučeními

Pokud nebudete něčemu úplně rozumět, rádi vám vše vysvětlíme