Blog
To nejzajímavější ze světa online marketingu na jednom místě. Tipy a novinky z oblasti SEO, PPC a sociálních sítí.
Co je anchor text a jaký má význam v SEO
Anchor text je textový odkaz, který tvoří aktivní odkaz na jinou stránku. Tento text dává vyhledávačům i čtenářům vědět, co se na cílové stránce nachází. Obvykle bývá odlišený od zbytku textu tak, aby byl snadno rozpoznatelný jako hypertextový odkaz. Příklad...
Internetová reklama: proč se bez ní v úspěšném businessu neobejdete
V jednom z našich minulých článků jsme si přiblížili, co je online marketing, jehož neodmyslitelnou součástí je placená internetová reklama. A k té si dnes řekneme něco víc. Každá značka, která chce být vidět a dosáhnout skutečných výsledků, se...
Klíčová slova (keywords)
Klíčová slova jsou důležitou součástí SEO a jejich (ne)správné využití významně ovlivňuje pozice webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Pokud nevíte, o co se jedná nebo jak keywords správně používat, máme pro vás připravený článek s praktickými ukázkami. Pusťme...
SERP (Search Engine Results Page)
Zkratka SERP se skládá z prvních písmen anglického názvu „Search Engine Results Page“. Do češtiny tento termín můžeme přeložit jako „stránka výsledků vyhledávání“. Definice "Search Engine Results Page" je odpovědí internetového vyhledávače (Google, Bing, Seznam)...
Získejte konkurenční výhodu: Výkonnostní marketing jako cesta k úspěchu
Výkonnostní marketing zahrnuje veškeré měřitelné marketingové činnosti, jejichž cílem je maximalizace konverzí, které jsou předem stanovené v závislosti na účelu konkrétní marketingové kampaně. Níže si to vysvětlíme o něco detailněji. Zdroj obrázku Co je...
Online marketing: Jak využít sílu internetu pro růst vašeho byznysu
Marketing je o spojení s publikem ve správný čas na správném místě a s rozvojem internetu se můžete se svým publikem jednoduše spojit v digitálním prostředí díky online marketingu. Jaké jsou jeho hlavní výhody, cíle a druhy? To si probereme v tomto...