S českým startupem Testuj.to jsme se v říjnu 2020 domluvili na kompletní předělání jejich B2B webu profirmy.testuj.to. Zadání bylo vytvořit moderní reprezentativní web, který zvýší počet poptávek, zvedne pravděpodobnost poptání a bude napojený na softwary 3. strany.
Novému webu jsme vymysleli zbrusu novou strukturu a pro web jsme také vytvořili veškeré prodejní texty. S Testuj.to navíc v rámci správy webu neustále spolupracujeme, web stále vylepšujeme a nyní se chystáme expanzi na další trhy.
Jak to všechno probíhalo? Přečtěte si více níže.
Testuj.to je český startup, který propojuje značky s oborovými mikroinfluencery, kteří generují cenné recenze, tvoří články, fotky, či videa a poskytují zpětnou vazbu na produkty dané značky. Mezi klienty tohoto inovativního marketingového nástroje se řadí přední značky jako například Phillips, Samsung, Henkel, Vileda, Trenýrkárna.cz a další.
Jelikož se jedná o B2B web, bylo jednou z hlavních priorit oslovit relevantní návštěvníky webu natolik, aby na sebe zanechali kontakt a obchodní zástupci Testuj.to je tak mohli kontaktovat s nabídkou služeb.
Pro celý nový web jsme tak vytvářeli novou přehlednější strukturu webu a obsahový plán pro každou stránku tak, aby se návštěvníci na webu snadno orientovali a dostali se nakonec k vyplnění kontaktního formuláře. Pro lepší představu o přehlednosti webu jsme nejprve vytvořili wireframes a až následně nadesignovali celý web.
Výsledkem je hravý, ale přehledný web, kde například v menu tak najdete navádějící záložky „Co nabízíme“, „Proč s námi“ a „Jak to funguje“.
Vytvořili jsme kontaktní formulář pomocí pluginu Contact Form 7, který se následně pomocí API (webhooku) napojili na software třetích stran. Pro toto bylo potřebné použít plugin “CF7 to Webhook” v kombinaci s custom PHP kódem, který upravuje strukturu zaslaného JSON souboru.
Součástí webu byla blogová sekce, která měla obsahovat osobitou část pro ukázky z praxe, na kterých klient mohl co nejlépe odprezentovat své dosavadní výsledky, získat tak co možná největší návštěvnost a návštěvníky pak následně přesvědčit ke konverzi (zanechání kontaktu).
Blogové články jsme ze starého webu vyexprotovali a na nový web importovali pomocí pluginu “WP All Export/Imoport”. Pro ukázky z praxe bylo nutné vytvořit nový “Custom Post Type” a “Custom Fields”. Následně se v Oxygenu vytvořila na míru šablona, která pole dynamicky zobrazuje a nevyplněná políčka schovává pomocí podmínek v php.
Pro organizaci projektu jsme se s klientem dohodli na používání aplikace Clickup – velmi se nám to během této spolupráce osvědčilo, a tak se tento nástroj snažíme doporučit všem našim klientům. E-mailovou komunikaci jsme pro lepší přehlednost a efektivitu nahradili Slackem, což nám ve finále ušetřilo hodně času.
Přečtěte si více o našich službách zde, nebo nás rovnou kontaktujte.
Přesný online návod na to, jak uspět v SEO tak, abyste získali více zákazníků.
V našem e-booku najdete potřebné informace a postupy, díky kterým budete schopni pochopit, co je třeba udělat.