digiamo logo bile

Nový B2B web pro úspěšný startup Testuj.to

S českým startupem Testuj.to jsme se v říjnu 2020 domluvili na kompletní předělání jejich B2B webu profirmy.testuj.to. Zadání bylo vytvořit moderní reprezentativní web, který zvýší počet poptávek, zvedne pravděpodobnost poptání a bude napojený na softwary 3. strany. 

Novému webu jsme vymysleli zbrusu novou strukturu a pro web jsme také vytvořili veškeré prodejní texty. S Testuj.to navíc v rámci správy webu neustále spolupracujeme, web stále vylepšujeme a nyní se chystáme expanzi na další trhy. 

Jak to všechno probíhalo? Přečtěte si více níže. 


Testuj.to

Testuj.to je český startup, který propojuje značky s oborovými mikroinfluencery, kteří generují cenné recenze, tvoří články, fotky, či videa a poskytují zpětnou vazbu na produkty dané značky. Mezi klienty tohoto inovativního marketingového nástroje se řadí přední značky jako například Phillips, Samsung, Henkel, Vileda, Trenýrkárna.cz a další.


profirmy.testuj.to

Shrnutí spolupráce

  • Rok spuštění nového webu: 2020 
  • Průběh tvorby webu: 3 měsíce 
  • Vymyšlení nové struktury webu pro lepší přehlednost návštěvníků
  • Úprava textů z marketingového a prodejního hlediska
  • Napojení formulářů na Piperive a Quanda

Naše priorita: cesta návštěvníka k zanechání kontaktu

Jelikož se jedná o B2B web, bylo jednou z hlavních priorit oslovit relevantní návštěvníky webu natolik, aby na sebe zanechali kontakt a obchodní zástupci Testuj.to je tak mohli kontaktovat s nabídkou služeb. 

Pro celý nový web jsme tak vytvářeli novou přehlednější strukturu webu a obsahový plán pro každou stránku tak, aby se návštěvníci na webu snadno orientovali a dostali se nakonec k vyplnění kontaktního formuláře. Pro lepší představu o přehlednosti webu jsme nejprve vytvořili wireframes a až následně nadesignovali celý web. 

Výsledkem je hravý, ale přehledný web, kde například v menu tak najdete navádějící záložky „Co nabízíme“, „Proč s námi“ a „Jak to funguje“.


wireframe vs reality
Jak si můžete všimnout, celý web má velmi barevné a hravé prvky. Pro odlišení takzvaných „call to action“ tlačítek vyzívajících ke kontaktování jsme tak pro odlišení zvolili tmavě šedou barvu, která tak kontrastuje se zbytkem webu.

Propojení kontaktního formuláře se softwary 3. stran

Vytvořili jsme kontaktní formulář pomocí pluginu Contact Form 7, který se následně pomocí API (webhooku) napojili na software třetích stran. Pro toto bylo potřebné použít plugin “CF7 to Webhook” v kombinaci s custom PHP kódem, který upravuje strukturu zaslaného JSON souboru.


wireframe vs reality

Případové studie a blogové články jako důležitá součást webu 

Součástí webu byla blogová sekce, která měla obsahovat osobitou část pro ukázky z praxe, na kterých klient mohl co nejlépe odprezentovat své dosavadní výsledky, získat tak co možná největší návštěvnost a návštěvníky pak následně přesvědčit ke konverzi (zanechání kontaktu).  

Blogové články jsme ze starého webu vyexprotovali a na nový web importovali pomocí pluginu “WP All Export/Imoport”. Pro ukázky z praxe bylo nutné vytvořit nový “Custom Post Type” a “Custom Fields”. Následně se v Oxygenu vytvořila na míru šablona, která pole dynamicky zobrazuje a nevyplněná políčka schovává pomocí podmínek v php. 

Rychlená a přehledná komunikace díky nástrojům Slack a Clickup 

Pro organizaci projektu jsme se s klientem dohodli na používání aplikace Clickup – velmi se nám to během této spolupráce osvědčilo, a tak se tento nástroj snažíme doporučit všem našim klientům. E-mailovou komunikaci jsme pro lepší přehlednost a efektivitu nahradili Slackem, což nám ve finále ušetřilo hodně času.  


Potřebovali jsme nový web. Rychlé, kvalitně a za přiměřenou cenu. Vybírali jsme mezi 6 dodavateli a Digiamo nás přesvědčilo hned z několika důvodů. Mají super tým, jsou příčiny, kteří se nebojí říci svůj vlastní názor, mají cit pro design a mají otevřené hlavy nápadům. Díky tomu jsme mohli společně postavit web, který se zaplatil během 2 měsíců několikrát. S Digiamem ve spolupráci pokračujeme a web dál vylepšujeme.
Michal Slavev
Chief Operations Officer
Testujto logo
S Michalom sa mi pracovalo naozaj dobre. Vždy dokázal veľmi rýchle odpovedať a dodať požadované materiály či informácie. Páčilo sa mi, že vedel rozoznať a doceniť nami vykonanú prácu a rád si nechal poradiť. Bolo vidieť, že má skúsenosti s vedením podobných projektov a jeho systematický prístup nám prácu často zjednodušil.
digiamo
Radko Sedlák
Webdesign & SEO Specialist
Radko Sedlák

Chtěli byste také moderní reprezentativní web, který bude prodávat?

Přečtěte si více o našich službách zde, nebo nás rovnou kontaktujte. 


Chtěli byste s námi probrat možnosti spolupráce?

Rádi vám poradíme a navrhneme možnou strategii
Spojte se s námi
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram