Lancome má díky tomuto článku tisíce návštěv na Googlu

S Lancome jsme zahájili spolupráci na SEO a hned první námi napsaný článek "Co způsobuje červené fleky na kůži?" získává pravidelně tisíce návštěv měsíčně.

Dle nástroje Ahrefs se jedná o 8000 + návštěv měsíčně a více než 10x vyšší návštěvnost z přirozeného vyhledávání než hlavní stránka lancome.cz.

Přečtěte si, jak jsme toho dosáhli v této případové studii níže.


Lancome

Lancôme, založená v roce 1935, je přední francouzská luxusní značka zaměřená na péči o pleť, líčení a parfémy. Mezi jejich známé produkty patří řady Advanced Génifique a Rénergie, make-up Teint Idole Ultra Wear a řasenky Hypnôse. Vůně jako Trésor a La Vie Est Belle jsou celosvětově oblíbené.

www.lancome.cz

Jak 1 článek přivádí každý měsíc 8000+ návštěv z přirozeného vyhledávání

Dle nástroje Ahrefs se tento článek zobrazuje na 716 vyhledávaných dotazů na Googlu, pričemž v přirozeném vyhledávání na Googlu se zobrazuje článek Lancome:

  • na 80 klíčových slov na 1. pozici
  • na 170 klíčových slov do 3. pozice
  • na 289 klíčových slov v TOP 10

Článek tak díky těmto pozicím přináší dle nástroje Ahrefs odhadem až 8 865 relevantních návštěv z přirozeného vyhledávání Google a tato návštěvnost dále roste.

 



Pokud chcete dosáhnout podobných výsledků, postupujte v SEO následovně

Proveďte analýzu klíčových slov

Dohledejte veškerá relevantní klíčová slova k vašemu podnikání například pomocí nástrojů Ahrefs, Marketing Miner, Collabim a dalších. Tuto část je dobré udělat pořádně a nezapomenout ani na méně hledaná longtailová klíčová slova.

Klíčová slova roztřiďte do do kategorií, subkategorií a na další segmenty, tak abyste měli také obecný oborový přehled o tom, jak lidé vyhledávají.

Důležitým bodem je pak také rozdělit klíčová slova alespoň na prodejní a informativní výrazy. Podle toho si pak určité jaký obsah je pro dané klíčové slovo nejvhodnější (blog, prodejní stránka, navigační stránka, FAQ, apod.).

 

Přidejte pak také sloupce hledanost, relevantnost, konkurence klíčových slov i kategorií.

Vše si zpracujte také vizuálně, abyste se ve statistikách také snadněji orientovali.

Jakmile máte vše hotové, je čas pustit se do úprav obsahu

Naplánujte si úpravy obsahu prodejních stránek

Na základě toho, jak lidé vyhledávají upravte strukturu webu tak, aby odpovídala tomu, co lidé vyhledávají. Zařaďte na web nejdůležitější hledání do kategorií a u eshopů upravte případně také filtraci tak, aby odpovídala tomu, co lidé vyhledávají.

Příklad: Pokud lidé například hledají kosmetiku podle [druh kosmetiky] + [barva], tak by měla existovat stránka, která tomuto hledání odpovídá, tedy například "červená rtěnka".

Naplánujte si napsání informativních blogových článků

Lidé se zajímají o určitá témata a chtějí k nim získat informace. Pokud si chcete získat zákazníky na svou stranu, tak se staňte důvěryhodným zdrojem těchto informací tím, že na všechna témata, o která se lidé zajímají, máte přehledný a hodnotný obsah.

Pište kvalitní obsah a vše dobře prolinkujte

V takto konkurenčních odvětvích je důležité napsat skutečně velice kvalitní článek, který předčí veškeré konkurenční články. Zajistěte si tedy kvalitní copywriting anebo rovnou komplexní SEO správu, která k tomu zahrnuje i zajištění kvality z pohledu SEO a další SEO služby důležité pro úspěch.

Mezi důležité prvky pak patří dobré prolinkování veškerého obsahu. Všimněte si například, jak v odstavci výše odkazuji na blogový článek o copywritingu a prodejní stránku o SEO správě.

Vše pečlivě měřte a dle toho upravujte

Klíčová slova, které jste dohledali si uložte do Collabimu nebo Marketingu Mineru a sledujte vývoj pozic v průběhu času. Následně podle vývoje upravujte obsah či zapracujte na linkbuildingu.


Jak jsme dosáhli výsledků u Lancome

Ve spolupráci s Lancome jsme provedli analýzu klíčových slov a následně si naplánovali témata do publikačního plánu. Jako první článek vyšel na webu článek "Co způsobuje červené fleky na kůži".

V případě tématu "červené fleky na kůži" pro Lancome se nám podařilo obsáhnout jedním článkem veliké množství témat a podtémat, o která se lidé zajímají ve vztahu k červeným flekům. Názorně to lze vidět na ukázce klíčových slov, na která se zobrazuje článek dle nástroje Ahrefs. Celkově se jedná až o 1051 klíčových slov, na které se článek zobrazuje.

Článek navíc zajištuje 54,2 % všech návštěv z přirozeného vyhledávání. Organická návštěvnost webu Lancome se tak zdvojnásobila.

 

 


S Lancome jsme intenzivně spolupracovali několik měsíců a jsme rádi, že hned 1. článek přináší takto vysokou relevantní návštěvnost. Těšíme se, co za výsledky přinesou další články a naše práce na SEO.
digiamo
Ondřej Bouzek
SEO Specialist
Radko Sedlák

Chcete také články, které přinášejí návštěvnost a nové zákazníky?

Rádi se s vámi o možnostech spolupráce na SEO spojíme a probereme veškeré možnosti.


Chtěli byste s námi probrat možnosti spolupráce?

Rádi vám poradíme a navrhneme možnou strategii
Spojte se s námi
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram