Blog
To nejzajímavější ze světa online marketingu na jednom místě. Tipy a novinky z oblasti SEO, PPC a sociálních sítí.
Co je to content marketing a jak ho využít pro váš business?
Není lepší způsob, jak si získat důvěru zákazníků, než vytvořit obsah, který je hodnotný a organický, nikoli rušivý. Místo předvádění vašich produktů nebo služeb vašemu publiku poskytněte relevantní informace, které jim pomůžou vyřešit jejich problémy. Jinými slovy,...
6 nejefektivnějších způsobů, jak propagovat firmu na internetu
V devíti z deseti případů lidé začnou podnikat, protože jsou kompetentní nebo dokonce brilantní v určité oblasti. Znají svůj obor a jsou schopni lidem dodat, co chtějí. To je ale pouze jedna část podnikání. Ta druhá bývá zpravidla o něco složitější....
Jak zviditelnit e-shop ve vyhledávačích?
Atraktivní a dobře strukturovaný e-shop je naprostým základem úspěšného podnikání online. Pokud se ale mají vaše produkty dostat do povědomí vašich potenciálních zákazníků, budete se muset ujistit, že je váš e-shop dobře optimalizovaný pro internetové vyhledávače....
Jak zviditelnit web (nejen) na Googlu
Nechali jste si vytvořit webové stránky a máte problém s jejich viditelností, nebo si teprve web zakládáte a chcete se ujistit, že se o něm dozví co nejširší publikum? V tomto článku vás seznámíme se všemi důležitými kroky, které je nutné podniknout...
Data Restart 2022 – co jsme si z konference odnesli
Začátek listopadu patřil webové analytice. Konala se konference Data Restart a my jsme byli u toho. Letošní ročník byl především o tom, jak nás ovlivňují propady dat a jak se s tím vypořádat. Přinášíme vám shrnutí toho nejdůležitějšího z celého dne....
Vše, co potřebujete vědět o copywritingu III: jak napsat opravdu dobré texty?
V minulém článku jsme si objasnili, kdo je copywriter, co vše je náplní jeho práce a jak se jím stát. Nebo tedy spíše jak začít, protože copywriterem se nestanete jen tak přes noc. Aby z vás byl skutečně dobrý copywriter, musíte umět psát přesvědčivé texty,...